zondag 25 mei 2014

Huiswerk inplannen.

hooi,

Jullie zouden het denk net zo lastig vinden als mij , huiswerk inplannen.
Vorig jaar had ik veel moeite met huiswerk in plannen, dus ben ik naar de docent toe gestapt en gevraagd wat ik er aan kon doen, zei heeft me wat uitgelegd en de eerste 2 maanden werkten het goed maar naar een tijd viel ik weer weg in het oude patroon. Ik ging dus op youtube kijken en kwam ik Beautygloss tegen, Hier stonden niet alleen filmpjes in van beauty maar ook een planner over heel de week , En wat het mooiste hier aan is het werkt nog steeds, ik zit nu eind 3e jaar en het werkt perfect. In het weekend hoef ik me geen zorgen meer te maken van ‘’Ow! Ik heb nog huiswerk’’ maar kan ik lekker weekend rust hebben van school. Hieronder laat ik dus zien wat je nodig heb en wat je moet doen en ik zal het account van Beautygloss er bijzetten .



Je heb nodig :
1 schrift
1 pen
Markeerstiften
En eventueel  stickers



In het boekjes schrijf je alle dagen op dus maandag t/m vrijdag, Daaronder zet je planning neer voor heel de dag , bijv. bij maandag is het eerste school daarna sport en daarna heb je nog niks staan, Kijk! Dat is een mooi plekje om je huiswerk  neer te zetten het dan gemaakt kan worden . Het belangrijkste van de dag markeer je even, en dit doe je dus bij elke dag en zo is je huiswerk ingeroosterd voor heel de week en gelijk ook je planning. Ik vind echt super handig !


Ps.  https://www.youtube.com/user/beautygloss/videos  (Het zijn super leuke video’s een echte aanrader)


Alvast veel succes ermee  

Liefs x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten