maandag 19 mei 2014

Maskertjes en scrub.

Heyy,



Ik hou onwijs van maskertjes en scrub, Dus dacht ik ''ik ga zelf maskertjes maken'' ik heb dus een paar maskertjes getest en ik denk wel dat jullie ze ook fijn vinden. Je mag de maskertjes maar 1 a 2 maal per week gebruiken. 


Voeten masker.
1 tl Honing
1 tl zonnebloemolie
1 tl suiker
En een beetje citroensap

doe heet maskertje op je voeten en masseer het goed, na 10 min moet je het spoelen met lauw wat en heb je heerlijke zachte en gezonden voeten.


Oogmasker.

2 theezakjes ( voor extra ontspanning gebruik je kamille thee) je moet lauw water op de theezakjes doen en dan nog even wachten en 10 min op je ogen houden.



choclade masker.

4 el cacaopoeder
4 el volle melk 

 voor normale tot droge huid is het 10 min en mensen die laste hebben van acne 20 min.


Suikerscrub
 1 kopje suiker 
olijfolie
amandelolie ( beetje)

deze goed op de huid brengen en af spoelen.


Dit waren ze hoop dat jullie er veel plezier in hebben

xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten