vrijdag 2 mei 2014

Nagel Tips.


Hallo mensen,

Ik heb hier een paar handigen nagel tips voor jullie die jullie zouden kunnen helpen om je nagels te kunnen laten groeien en ze kunnen bij het lakken helpen. Mijn exscusses dat het blog bericht laat is mijn internet deed het niet zo goed en probeerde hem erop te zetten maar het lukten niet.
Maar ik hoop dat jullie er wat aan hebben en veel plezier met lezen van mij tips.


Nagel tip 1: Als je oude nagellak er af wil hallen doe dat dan goed bij de nagel riemen anders als je een base coat erop wil doen zit er bij de nagel riem nog een ander kleurtje en dit wil je niet.

Nagel tip 2: Als je nagels wil lakken is het verstandig je nagelriem naar achter te duwen en als het te strak zit doe dat dan met een handcrem of een olie.

Nagel tip 3:Altijd slim en handig is voor dat je gaat lakken vijlen en een base coat op doen zou blijven je nagels verzorgt en mooi eruit zien en breken ze minder snel.

Nagel tip 4:Als je nagels lakt doe dat dan wel in eenrichting en niet allemaak richtingen , dat zou er heel raar uitzien.

Nagels tip 5: Stel je wil een sticker op je nagel kan dat gemakelijk maar zorg er wel voor dat er een glans laagje op zit anders is er kans dat de sticker er nog genees 24 uur opzit.


Dit waren mij tips stel je heb eventueel een vraag of je heb het geprobeerd zet hieronder dan een reactie en ik zal zo snel mogelijk reageeren. Nogmaals mijn exscusses voor dat deze tips er te laat waren.

Goodbye en p.s veel plezier.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten